Danmark

Då har Micke och jag varit på våran "mini" semester i Danmark. Resan dit gick himla smärtfritt. Vi tog in på hotell i Aalborg och sen gick vi ut och kollade in stan, dock inte så mycket öppet en söndag eftermiddag. Blev även en mysig middag på Jensen´s Böfhouse, gotti gott gott va det. Sen blev det en runda till i stan innan vi återvände till hotellet. Tyvärr va det nog världens mest obekvämma sängar och denna hade as ont i ryggen imorse när jag vaknade, men men det dlömdes bort så fort vi kom till Kennel Friisengården där vår blivande lilla Bullmastiff "Rut" kommer ifrån. Blev ett jätte trevligt besök, både dom och deras hundar va jätte trevliga och allt kändes jätte bra, så nu är det bestämt att Rut ska flytta hit 1 sep och vi kan inte bli gladare just nu. Jag tom förstod vad dom sa, är lite impad över mig själv då jag är jätte dålig på att förstå danska :)
Hemresan va inte lika smidig då det regnade JÄTTE mycket så tog längre tid att köra hem, men hem kom vi.
 
Lite bilder på Rut och hennes söta mamma Dharma.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Grattis till er nya fina familjemedlem! Kram

2012-07-31 @ 07:53:53
URL: http://cammiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0