Härliga morgon!

Idag har vi haft en riktig mysig morgon, Malte vaknade förvisso strax efter att Micke åkt till jobb, men väckte mig med en puss (vilket är väldigt annorlunda mot hur han brukar väcka en...) och sa att han ville titta på tv i sovrummet och så ville han ha en välling, så fixade det sen satt han som en liten ängel och tittade på tv och jag kunde ligga och mysa lite innan Signe vaknade, och det gjorde hon inte förräns 8:30, och det gillas! Sen har barnen varit hur goa som helst, Malte går bara runt och vill kela med alla, kramar både Svea och Signe och jag får en och annan puss och kram, han är på ett underbart humör idag. Signe sitter sedan 20 min tillbaka på golvet på sitt rum och leker med sina träklossar och Duplo lego och är så nöjd! Så här hade det gärna fått vara varje morgon, men då hade man kanske inte uppskattat det så som idag, och nu är det bara pappa som saknas :)
Och dessutom har jag fått sova inatt, hostmedicinen fungerade väldigt bra, visst hostade jag lite men inte alls på samma sätt som innan och halsen kändes inte som ett ända stort sår när jag vaknade.
Så nu hoppas vi att dagen fortsätter i detta spåret så lär det blir en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0