Torsdag.

Idag använde jag äntligen mitt presentkort jag fått av Dennis Och Elle när jag fyllde år. Det va en 50 min lång privat make up lektion och sen fick man dessutom ta produkter för hela summan. Blev jätte bra! Jag är ju inte den som sminkar mig speciellt mycket och när jag väl gör det är det inte mycket, så nu har fått lära mig lite grunder och shit va mycket man behöver!! Och det är ju dyrt också! Men men vill man vara snygg (så gått det går på denna sletna svensk :)) så lär det ju kosta!! Så jätte tack Dennis och Elle, det va en perfekt present till denna skogsmullen.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Som du vet sminkar inte jag mig heller särskilt mycket. Det är jätteroligt att få tips och bli sminkad av proffs :-) Det är en uppskattad present! Det är mycket man behöver och det är jättedyrt! Jag har ingen erfarenhet av Make Up Store, jag köper mitt smink (det lilla jag använder när jag ska göra mig fin..) på The Body Shop. Trevlig helg!

2012-02-24 @ 13:05:53
URL: http://cammiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0