Helgen

Denna helgen har varit väldigt lugn. I går körde jag till Trelleborg och lämnade Signe hos farmor och farfar och sen körde jag och Malte in till mamma. Vi åt en massa gott och snackade skit sen åkte jag ensam hem, för Malte stannade kvar hos mormor för övernattning. Micke va på båtmässan i Göteborg, så när jag kom hem gick jag en sväng med Svea för att sen komma hem och krypa ner under filten och göra absolut ingenting! Senare på kvällen när Micke kom hem så blev det god Kina mat och 2 hyr filmer och sen väntade en härlig ostörd natt med en härlig sovmorgon, vilket va behövligt!

Idag har vi bara varit och hämtat barnen och städat lite. Och nu ikväll fick jag en helt underbar huvudvärk, NOT! Så nu blir det sängen. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0