Fortsatt sjukstuga!

Natten har gått bra, alla har sovit hela natten utan olyckor, skönt. Malte verkar må bättre idag, har dock mycket diarré men har behållt majsvällingen han fick och leker med sitt nya Legoplan han fick igår, men då orkade han inte alls leka med det. Feber har han också men behöll iprenen idag så den har sjunkit en hel del.
Däremot mår Signe inte alls bra! Hon kräkte upp all välling (det lilla hon fick) strax efter att hon fått den. Tyvärr hann jag inte se om det va nåt kiss i blöjan för hon sket ner sig fullkomligt när hon vaknade och nu ligger hon och sover på min mage. Börjar bli lite orolig för min tös, får ge det en stund till och se om hon kissar och om jag får i henne lite värste ersättning, annars får vi nog åka och kolla upp henne idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0