Fortsatt sjukstuga....

I måndags natt blev det min tur att bli dålig, låg som en ostbåge över toaletten halva natten, och sen på morgonen va jag inte pigg men trodde bara jag behövde vila lite. Men när jag väl tog mig upp när barnen vaknade va jag INTE bra! Signe hade gjort nr 2 i blöjan så va tvungen att byta på henne och då fick jag ett blodtrycksfall och svimmade med Signe upp på skötbordet! När jag kvicknade till stod Malte snällt vid Signe så att hon inte trillade ner, min goa pojke. Men usch va otäckt att bli så dålig när man är själv med barnen. Efter en stund på golvet så kröp jag ut i soffan och ringde Micke så han kom hem, sen sov jag nästan hela dagen.
Och idag är Micke hemma och känner sig halv krasslig + att jag känner mig inte så bra idag iheller.
Däremot så verkar det som att barnen börjar må rätt bra igen. Malte är som vanligt och äter lite nu och leker för fullt igen. Signe är mycket piggare och väldigt prickig :) verkar fortfarande lite trött, men har börjat äta lite lite, men drick sin välling och lite saft så nu kissar hon som vanligt igen och det är såååå skönt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Herregud! Krya på dig med! Hoppas att alla sjukdomar snärt är ute ur huset!!!!! Kramar

2012-03-01 @ 07:53:49
URL: http://cammiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0