Sorry........

........att jag inte skrivit här på ett tag. Är så himla typiskt, förra veckan när jag va hos min läkare på reumatologen kände jag mig lite bättre så vi va så glada så, men tji fick jag!! Nu är jag verkligen jätte trött igen och har jätte ont i mina fötter och en hel del i ryggen! Och tyvärr känner jag inte för så mycket när jag mår så, men nu får det allt bli ett litet inlägg. Valparna bara växer och växer och nu busas det en hel del i valplådan, så roligt att titta på dom, men nu har dom även börjat få tänder så ibland kan det nog göra ont också. Jag har börjat ta ut dom en hel del när det är fint väder men då är dom verkligen inte så tuffa, men dom vänjer sig nog snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0