Måndag

Så va det en ny vecka. Fick snällt åka till jobb idag har ju ingen feber och mår hyfsat bra, har bara himla ont i halsen fortfarande, men det gick!

Igår följde jag med Mickes syrra och tittade på en lite vovve (chihuhua) som hon ville ha. Ha hete Alfred och va jätte go och idag fick hon reda på att hon fick honom :)

Idag när jag hämtade barnen på dagis så hade Malte gjort ett armband till mig med ett litet hjärta i, så himla gulligt och då värmde det i mamma hjärtat!

Lika varmt i mamma hjärtat va det inte när jag kom in i Signes rum och hon hade rensat sitt skåp på handdukar, men hon va lycklig i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Skönt att höra att du mår bättre =) Kram C

2012-04-25 @ 07:51:18
URL: http://cammiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0