Lördag

Återigen har jag varit jätte dålig med att blogga, men orken och lusten har varit lååååångt borta.

Denna veckan har varit tråkig då jag varit sjuk halva veckan. Det började i tisdags, först va jag inne på lungröntgen för den ev nya medicinen. Och när jag sen kom till jobb kändes halsen lite halvont, sen kom det bara mer och mer och fick stanna hemma från jobb. I torsdags åkte jag till VC för kunde inte svälja så svullen va jag och visst hade jag halsfluss OCH öroninflammation.

Och i fredags fick båda barnen vara hemma från dagis då dom trodde att Signe också hade ont i halsen, men hennes halsprov va negativt, och öronen fina. Men hon hade lite feber och va rätt hängig på kvällen, men är bättre idag.

Imorse när jag och Signe gick upp efter lite sovmorgon hade Malte och Micke varit och handlat ny bakade frallor och dom hade även köpt en liten söt pralin till mig för jag va sjuk, så gulligt. Och va lite som kan göra en så glad!

Idag orkade vi oss ut en runda till Plantagen och köpte lite blommor så jag kunde fixa ihop lite här inne. Signe passade även på att prova ut sin nya sommar hatt!

Nu väntas en lugn kväll i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0