Söndag

Ja, då va det söndag igen. Veckorna bara susar förbi!
Denna veckan började med att Micke åkte till Grekland med jobb för lite utbildning i 4 dagar, men tyckte mest det verkade som att dom åt hela tiden där nere, men hur eller hur va Micke nöjd när han kom hem igen, dom hade haft det jätte trevligt. Jag va också på utbildning med jobb 2 dagar denna veckan, men jag fick nöja med med Hilton i Malmö, men det va trevligt och även vi fick en massa att äta, så det va lite svårt med dieten då allt va i sås, men jag är nöjd när vågen efter dessa dagar stod på +-0! Och hittills har jag gått ner 3,2 kg och imorhon är det 2 veckor sedan jag började och jag är fortfarande jätte nöjd.
I dag har vi stått på loppis igen, men trots att det va en större loppis än den vi stod på sist sålde vi för mindre, men lyckades ändå bli av med lite skit till. Nu har vi ytterligare en loppis inbokad, dock en barnloppis i hopp om att bli av med lite mer av barnkläderna.
Förra helgen åkte vi till en barnloppis i Slimminge, vilket halva skåne också verkade göra, shit va folk där va! Men jag lyckades göra lite fynd till Signe, hittade ett par jätte fina Kavat vinterkängor och en fodrad regnjacka och en liten leksak och hittade även lite bilar till Malte och allt blev strax över hundralappen, sånt gillas.
Har även fyndat lite vinterkläder  till båda barnen på Tradera. Dom har fått varsin Polarn&Pyret vinterjacka med tillhörande fleecejacka, Signe en röd och Malte en brun rutig, båda i perfekt skick och  båda till en bra bit under halva ny priset....
Nu i veckan har min underbara mamma bott här och hjälpt mig med barnen när Micke va i Grekland, jag va ju tvungen att jobba, så mamma ställde upp och passade Signe på dagarna och hjälpte mig hålla redo på gangstrarna på kvällen, tack mamma!
Hade en trött kille härom dagen....

Kommentarer
Postat av: G

Vilken härlig bild på Malte :-D

2011-09-14 @ 19:08:27
URL: http://gissekatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0