Helgen.

Ja, då va snart denna veckan också slut! Efter en tuff vecka va det väldigt skönt att sluta 12 i fredags, så man hade lite tid att ladda inför lördagens Ullared besök! Och shit säger jag bara, så jäkla mycket folk där va!! Helt sjukt mycket! Men jag fick ändå fyndat en himla massa saker, då mest till barnen, lite presenter och någon julklapp och en massa kläder till dagis. Och hör och häpna men jag lyckades tom hitta en vinterjacka till mig och till det otroliga priset 400 kr!! Men det blev en lång dag och kan säga att det kändes i kroppen sen inte minst i mina fötter......men det va det värt :) Som tur va fick vi alla (jag, Mickes mamma & Mickes ena syrra) plats i bilen hem också!
Idag blev det lite lugnare. Det blev en skogspromend i det underbara höstvädret.
Och när vi kom hem blev det grovrengöring på Svea....det klipptes klor, badades och gjorde vid öron, och sen dess har honsovit i soffan, förutom en stund när hon inte kunde motstå lite mys med Malte.
Imorgon är det äntligen dags att sätta igån med gymmet igen, har bokat tid så jag kan få ett nytt träningsprogram för har rätt ont nu och klarar inte det gamla, men vill gärna komma igång igen ändå! Så i morgon är det dags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0