Ajjjjjj

Igår va det tid efter 3 års väntan att operera ut min visdomstand i underkäken. Den har strulat i många år och har bara kommit upp delvis för den växer liggandes så nu trycker den mycket på dom andra tänderna och ja ogår va det dags!
Och fy för satan säger jag, det kommer jag aldrig vilja göra om, föder hllre 2 barn till utan att tveka en sekund! Tanden satt verkligen som sten, tandläkaren kämpade och borrade, kämpade och borrade, höll på att bli tokig! Till slut gav hon upp och hämtade högsta hönset som började kämpa och borra, kämpa och borra, men efter 1,5 timme och 6 st bedövningssprutor så gav tanden med sig, sen behövdes "bara" 10 stygn och jag fick åka hem.....men ack att det va över sen kom svullnaden sakta med säkert och sen även ett blåmärke och än har det inte slutat att svullna, ser ut som en hamstrande hamster som gått en rond med Mike Tyson.
Ja....ni kan ju själv få se hur det ser ut för tillfället.......kan berätta att det gör lika ont som det ser ut (Sorry jag ser så sur ut, men det är svårt att le av nån konstig anledning)!! Så nu lever jag på glass och jordgubbs fil!

Kommentarer
Postat av: alex

ASG , hahahaha:D

2011-05-18 @ 20:33:01
Postat av: Sofi

OJ! Stackare :(

2011-05-18 @ 21:30:51
URL: http://www.sofifrid.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tessan, herregud vad jag lider med dig! Jag hade rusat ut från tandläkaren efter 5 min.. Hoppas att du snart blir bra igen! Kram

2011-05-19 @ 22:29:36
Postat av: Camilla

Tessan, herregud vad jag lider med dig! Jag hade rusat ut från tandläkaren efter 5 min.. Hoppas att du snart blir bra igen! Kram

2011-05-19 @ 22:46:44
URL: http://cammiesen.blogg.se/
Postat av: Pjanko

men fyfan!!! det värsta jag sett... kan ju inte vara normalt... när jag drog ut mina (3st) av samma anledning så var min svullnad åxå stor...men inte en bråkdel av hur du ser ut!!!krya på dej!

2011-05-20 @ 07:12:40
URL: http://pjanko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0