Skit natt......

Natten va inte rolig, av någon anledning skulle Signe inte sova, tror att hon hade lite ont i magen till och från för hon pruttade en del, men när hon inte hade ont vägrade hon bara sova och detta resulterade till enbart 3 timmars sömn för mig, INTE skoj! Men som tur är är Malte på dagis några timmar idag och hoppas att Signe är lika trött som mig som man kan få vila några minuter innan man ska hämta huliganen igen.
Imorgon ska jag till sjukhuset och röntga händer och fötter för läkaren ville se om det blivit någon förändring sen sist jag gjorde det. Och jag ska även röntga min visdomstand som ska opereras ut, dom vill se var en vis nerv ligger, så man lär ju bli lite strålad imorgon.

Kommentarer
Postat av: jenny

Stackars signe... är det katrinplommonen som hon reagerar på? Hoppas det går bra hos läkaren och att händer och fötter är där de ska vara ;)

2011-03-16 @ 14:29:53
Postat av: jenny

hoppas det går bra hos läkaren och att alla händer fötter är där de ska vara?

2011-03-16 @ 14:44:38
Postat av: Camilla

Hoppas att det går bra idag! Kram

2011-03-17 @ 10:21:07
URL: http://c

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0