Mysig dag

Idag körde jag, mamma, Malte och Signe ut till Tvedöra när vi hämtat Malte på dagis och det va super härligt! Vi va där till kl 16 och tror att Malte bara va uppe ur vattnet ca 30 min sammanlagt, vilket litet vattendjur han är och Signe älskar också att bada, hon bara plaskar och skrattar. Häromdagen köpte jag ett strandtält och det va verkligen hur bra som helst och Signe satt jätte bra där inne och lekte.
Förra sommaren skaffade jag jag en badring som barnen kan sitta i och den är guld värd, båda barnen älskar den så får nog inskaffa en till så dom slipper slåss om den.
Och mormor står på stranden med sin badring och funderar om hon ska våga gå i...
Kom även en ank familj och tiggde lite kex och Malte delade gärna med sig...
Här hemma händer det lite hela tiden. Nu har en del av staketet också kommit upp, jag började måla på det idag, men det tar lite tid!

Kommentarer
Postat av: jenny

vilken mysig sommardag ni fick i tvedöra, med solsken, bad & tiggande ankor! uteplatsen till barnen börjar bli riktigt fin.

2011-07-01 @ 07:19:22
Postat av: Sofi

Så söta :)

2011-07-01 @ 23:24:30
URL: http://www.sofifrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0