Helgen

I fredags va jag på tjejmiddag hos Camilla i Svedala och det va super trevligt! Vi brukar bara träffas typ en söndag några timmar och snacka lite skit, men nu valde vi en fredags kväll, tyvärr uteblev 4 st, men vi andra 4 åt väldigt god mat och drack en massa gott! Camilla hade gjor den jätte god fördrink.....det va en HEL del sprit i den......
Ja och sen fortsatte drickan att flöda...
Det blev en riktigt bra kväll med en massa tjej snack och många skratt! Sen tillbringade jag natten hos Bengan. Men måste erkänna att jag faktiskt hade lite ont i håret igår, men mådde bra för övrigt.
Micke va ju ute med sitt jobb i fredags kväll så farmor och farfar va här och passade barnen och hunden, tack!
Sen blev det bara en lugn kväll med lite film och mys igår.
Idag har Micke varit borta nästan hela dagen med jour fel och barnen har varit lite avslagna av värmen så jag passade på att göra pannkaksrulle till middag.
Och jag passade även på att baka några Jordgubbs cupcakes med vit choklad frosting (är även färskost i), får se lite senare hur dom smakar...
Har köpt en ny sprits och shit vilken skillnad mot det möget jag har använt innan!! Blev ett mycket snyggare resultat nu.

Kommentarer
Postat av: G

Mums! Det ser riktigt gott ut. Visst gör det en enorm skillnad beroende på vilken tyll man använder?!

Sen är det ju jätteskoj att testa lite nytt liksom

2011-07-04 @ 19:24:15
URL: http://gissekatten.blogg.se/
Postat av: Theres

Ja, det va enorm skillnad på tyllen...köpte den du använde mycket! Och dom blev jätte goda!

2011-07-04 @ 22:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0