Nyårs helgen.

Till nyår kom Mattias, Linda och Melton ner från Göteborg, va himla skoja att träffa dom, har inte setts sen vi va där i Juli. Nyårsafton firades här hemma med lite kompisar och det blev en vääääldigt lugn kväll, men jätte trevlig med god mat och dricka.
Första dagen på det nya året va dock inte lika trevlig för mig då jag blev magsjuk och fick 40 graders feber så jag låg nästan hela dagen, så himla tråkigt när man har gäster här, men dom fick ändå åka hem lite akut på lördagen för deras ena get (japp ni läste rätt) blev dålig.
Dom andra va iväg och åkte pulka i Sjöbo tidigare på dagen, så tråkigt att inte jag kunde följa med för Malte tyckte det va jätte skoj.
Och självklart lyckades jag smitta Malte som i sin tur lyckades kräka ner både sig själv och Micke fullstänigt!!! Not nice! Så sen va det självklart Mickes tur, men som tur e så har signe klarat sig hittills.
Annars har det väl inte hänt så mycket här, bara Signe som växer och växer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, hoppas att signe klarar sig!!!vad söta barn du har:) Elias fick vaccination igår och har hög feber och bara kräks...trodde först det var magsjukan, och ringde rådgivningen och gick till svar att man kunde få kräkningar av vaccination men att det var ovanligt...så hoppas hoppas!!! dom torkar ju lätt ut när de är så små!!!

2011-01-06 @ 09:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0