Onsdag

Kan börja att berätta att det går jätte bra med lilla Svea, hon är en under valp och det allra bästa är att hon är inte på Sixten som en lite igel vilket jag va lite rädd för, hon snusar lite på honom och sen är det bra, dock vill hon gärna ligga hos honom, vilket han godkänner till min stora förvåning, och det ser så mysigt ut! Sixten har verkar piggare och gladare sen hon kom, dock har han nog haft lite ont i magen dom 2 sista dagarna för han har varit lite dämpad, men han vill gärna vara med hela tiden ändå och följer gärna med ut på VARJE kisserunda med Svea och bjuder då även upp till lek ibland och det är sååååå härligt att se honom så!
Letar efter en bra liggplats.....
Hittade en.......men kanske inte den bästa platsen med tanke på Sixtens "stinkisar"!!!
Hon har även en rätt skön stil när hon sover...
Och hon är jätte bra med barnen, och Malte tycker jätte mycket om henne, men har lite svårt att förstå att hon är så liten och att man måste vara försiktig med henne.
För övrigt rullar det bara på här hemma. Ikväll kommer mamma, Dennis och Elle hit, vi ska fira mamma lite som fyllde år i måndags och jag har lagat lite mat och bakat en jordgubbscheesecake, kommer bild på den sen.
Tog en bild på barnen härom morgonen när dom hade lite morgon mys, och kom på att Signe är faktiskt inte så liten längre, skrämmande vad tiden gå fort!
Och en färsk bild på Signe från idag.
Tyvärr har min träning stått stilla hela förra veckan och hittills denna veckan pga min förbaskade förkylning och hostan jag har! Vill inte börja träna igen förrän jag känner mig okej igen, hostar fortfarande upp min lungor hela tiden. Men maten skärper jag mig med så hoppas att det visar sig lite på vågen denna veckan också, men det återstår att se på fredag. Idag mumsade jag i mig min egengjorda smoothie, fast idag hade jag banan/blåbär och det blev riktigt mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0