Jäkla tomtar!!!

Pratade med Telenor idag om mitt mobil abonnemang för jag tycker att det är mycket pengar jag betalar till dom varje månad och vist hade dom grundlurat mig sist jag förlängde mitt abonnemang, men dom va rätt hjälpsamma ändå så nu är det ändrat en hel del och fast jag får en ny iphone 4 så blir det mellan 130-180 kr billigare per månad, och dom 6 första månaderna får jag dessutom 50 % på abonnemangskostnaden så jag är rätt nöjd!
Idag börjar jag med 4!! nya mediciner. Va ju hos reumatologen igår så nu ska vi testa lite nya mediciner bla mot nervsmärta, så håll tummarna att detta fungerar nu, för nu är jag trött på att ha ont och vara trött hela tiden. Men känner mig som en pillerknaprare...men skit samma, bara det hjälper!
Idag när jag kom och skulle hämta Malte mötes jag av en lite tiger istället, en söt sådan....
Igår fick Signe smacka på sin allra första majskrok och det va nog omtyckt, för det slank ner 3 st...
Och så här glad va man efteråt..
Och sen blev det mys med pappa..
Igår insåg vi även att det är väldigt snart dags för ett besök hos frissan för Malte...eller va tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Aleeex

nääe inte frissan, han ska ha det lite så halvlångt

2011-02-23 @ 20:57:55
Postat av: Camilla

Hoppas att medicinerna är dunderbra! Klarar din mage av alla starka mediciner? Jag får alltid magkatarr när jag tar nya starka tabletter :(



Superfina bilder du lagt upp :) Kram

2011-02-23 @ 21:15:23
URL: http://cammiesen.blogg.se/
Postat av: Theres

Camilla: Hoppas jag klarar dom , förra sorten fick jag ont av och sorten innan va ju sprutor så det gick bra.



Alex: Nä, han ser ju helt ovårdad ut med halvlångt hår.......blir ett besök hos Anna väldigt snart!

2011-02-24 @ 07:59:58
Postat av: Charlotta

Heja Telenor!!!!!



Din stackaRE med värken o tröttheten. Hoppas att doktoterna kommer fram till bra medicinering.



Underbara foton <3



KRAM

2011-02-24 @ 08:14:25
URL: http://charlottamariajohanna.blogspot.com
Postat av: jenny

hahaha, bilderna på Signe är bara för bra! Den ena är av studentskylts-kvalitet...

2011-02-27 @ 17:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0