Äntligen fredag!!

Äntligen är det fredag, såååå skönt för denna veckan har varit halv jobbig! Lyckats med att få migrän och varit förkyld med ont i halsen och allm hängig. Men annars har veckan varit bra på jobb, nu söver jag ju även op djuren och gör tandstens hundarna och det känns jätte bra nu när jag väl kommit in i det och själv får ha op dagar, riktigt skoj faktiskt, men oj va det är mycket att tänka på, men ack så kul!! Min chef pratade och berömde mig lite igår så då växer man ju ännu mer och han vill dessutom skicka mig på fler kurser för att utveckla mig ännu mer och det känns kanon roligt.
Och i onsdags va det dags för barnens lucia tåg på dagis, Signes allra första dessutom och jag va jätte duktig och laddade batteriet till kameran och tog även med mig videokameran jag fick när jag fyllde år, men det va alldeles för mörkt för att kunna filma och kameran hade jag tagit med men inte det förbaskade batteriet!! Suck på mig själv! Men som tur va hade både Farfar och faster tagit med sig sina kameror MED batteri i så får smussla till mig lite bilder från dom sen.
HALLELUJA för kortison! En av medicinerna jag fick va ju kortison och på 3 dagar har det onda lagt sig en hel del! Jag tycker verkligen inte om att äta kortison, men nu såg jag ingen annan utväg och det är ju det som hjälper så bra och det är ju bara för en kortare period så då känns det okej och att bara kunna dämpa stelheten, smärtan lite är guld värt!
Önskar er alla en super trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0