I´m back

Hinner ju inte skriva så mycket just nu. Det är fullt upp med jobb, och en massa annat. Men det är faktiskt rätt skönt att vara tillbaka på jobb.
I helgen har det varit fullt upp. I lördags åkte vi till Palmfestivalen i Trelleborg och gick där med Anna, Anders & Melker. Träffade även Mickes mamma och syster Alexandra där. Efteråt åkte vi hem till Anna och Anders och åt kräftor och räkor, det va mums.
I morgon är den första dagen på mitt nya sundare liv! Jag ska börja med en ny väldigt långsiktig diet som jag hoppas mycket på Den heter Dukan dieten, och den är i 4 faser, och imorgon börjar jag med attackfasen och den är 7 dagar och jag får då endast äta visa proteiner...återkommer mer om den, men om man vill kan man läsa om den här http://www.dukan.nu/om-dukan-dieten/
Skriver under veckan hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0