Tisdag

Igår va vi ju hos läkaren med Malte och precis som förra gången tror läkaren att det "bara" är den sk Toddler diarrén (snabb passage i tarmen) som spökar för han tyckte Malte va jätte fin för övrig och mjuk i magen. Vi ska dock lämna ett avförings prov så han kan utesluta visa saker som han kunde misstänka, men trodde det va väldigt lite risk att Malte hade, men ville ändå kolla upp det. Så det är bara att vänta tills det själv vänder...
Malte och Signe strax innan vi åkte till farbror Doktorn.
Jag har äntligen fått sätta upp Signes nya gardin som Jenny har hjälp oss att fixa till, den va jätte mycket för lång innan, så tack Jenny för hjälpen, det blev jätte bra. Så nu ska jag bara bestämma mig om jag ska ha en ny lampa till fönstret eller om det ska stå en lampa på byrån bredvid! Det ska ju så småningom upp en rullgardin och då kanske lampan är i vägen.
Signe fick även en jätte fin klänning av Jenny, men av någon anledning kan jag inte ladda in bilden på den så den får komma senare.
Jag brukar då och då anmäla mig som testpilot hos Smartson och nu äntligen har jag blivit utvald att få testa Lithells korv, och det är ju perfekt då Malte är en STOR korv älskare.
Har kommit på att det INTE är lätt att fota Svea för hon är aldrig stilla mer än 1 sek, så nu satte jag henne på skötbordet (byte självklart handdukarna efteråt) och det gillade hon hon tom la sig där, så passade på att ta nåt foto på henne....

Kommentarer
Postat av: jenny

hon är ju såå söt i sin lilla tofs och i klänning! Alltid med ett leende på läpparna.

2011-04-05 @ 11:29:07
Postat av: Alex

på tal om något helt annat än de som står i inlägget tycker jag vi ska grilla i helgen :P

2011-04-05 @ 11:40:24
Postat av: lovisa

men så söta:D

2011-04-05 @ 12:06:19
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Marie

Söta de är alla 3 <3

2011-04-05 @ 16:20:45
URL: http://jagochjyckarna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0