Söndag.

Malte har en ny ideé hur man använder sin blöja och det är att sätta den på huvudet (självklart en ren) medans man har kalingar på sig, och sen springer man runt som en galning i hela huset.......tur man bor i skogen!
För övrigt idag så tar vi det väldigt lugnt idag. Jag är extremt trött idag, glömde nämligen ta min medicin i går kväll och kom på det 00:30 och jag är såååååå trött idag, så nästa gång jag skulle råka glömma den är nog bättre att strunta i den tills nästa kväll, för är så pass trött att jag inte riktigt vågar köra bil, så det blir att stanna hemma idag. Micke är hos sina föräldrar i Trelleborg och hjälper dom att lägga nytt golv. Och just nu sover Sugne och Svea och Malte badar då det råkade hända nr 1 i kalingarna...
Imorgon ska vi iväg till barnläkarna i Lund för att återigen kolla upp Maltes mage, han är ju fortfarande väldigt dålig i magen och visa dagar kan han helt plötsligt bara säga att han har ont i magen och ta sig på magen, men i nästa sekund göra nåt annat, men känner ändå att jag vill kolla upp det igen, sist vi va där va nov-09 och då trodde läkaren det skulle bli bättre när han varit på dagis ett tag och vant sig vid maten, men tji fick vi! Så får se vad dom säger imorgon.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejsan! självklart kommer jag ihåg dig. Freja tål inte mjölkprotein, men det har vi vetat sen hon var ca 8 månader. De senaste månaderna har hon varit konstant förstoppad och har vägrat bajsa. Hon har medvetet hållt sig så allt har samlats i tarmen. Efter många läkarbesök och prover så verkar det vara gluten. Hon ska nu få göra en biopsi för att kolla om det verkligen är det eller inte. Är det inte det så står vi på ruta ett igen. Om han har svårt att tömma tarmen så rekommenderar jag att försöka få en läkare att skriva ut Forlax, som är en kanonmedicin som funkar jättebra på Freja.

2011-04-03 @ 16:18:41
URL: http://rocksan.blogg.se/
Postat av: jenny

Malte kör samma stuk som jag gör...men polisen brukar hämta mig när jag gör så...tydligen är det inte så sött när en 30-åring springer med blöja på huvet,hahahahaha!

2011-04-03 @ 18:01:10
Postat av: Sofi

Tack :) Hittade dom på Ellos :) Kunde inte låta bli hehe :)

2011-04-04 @ 15:38:44
URL: http://www.sofifrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0