Örk.....

Måste få kräka av mig lite här för idag är en jäkla skit dag rent ut sagt! Just nu hade jag blivit såååååå glad om det hade kunnat komma lite regn för nu är det så mycket pollen här att jag knappt vet var jag ska ta vägen. Äter både kortison och tar Livostin nässpray, men ändå mår jag skit....Värken och tröttheten är ännu värre idag än vad den brukar vara och det gör inte saken ett dugg lättare, så idag är jag verkligen inte på topp idag och det märker goa Malte som bråkar till max! Ska ju bli skoj att köra och handla med båda barnen idag......jaja det finns ju dom som har det MYCKET värre, men va tvungen att gnälla lite. Hoppas alla får en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: jenny

usch!! är inte alls avis på din pollenallergi, måste vara jävligt att inte kunna njuta ordentligt av våren... hoppas det blir bättre imorgon!

2011-04-29 @ 19:31:54
Postat av: Camilla

Jag är med riktigt less på det nu:/ Jag blir dundertrött av all medicinering, har noll energi :(

Kram

2011-04-29 @ 22:26:09
URL: http://cammiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0