Lördag

Idag har jag och barnen varit inne i Malmö och gått runt lite på stan med Malin och Isabella, va jätte mysigt och vädret va underbart. Köpte nya kalingar till Malte för han blev irriterad på dom andra för att dom åkte upp i rumpan så köpte boxer denna gången och dom verkade han tycka om, och han är ju lite lik pappa när han poserar...
och lite rummmpa....
Och Signe va en glad publik i sin gåstol
Kom på idag att Svea är nog inte det smartaste jag haft i mina ägor! Hon har hela tiden kommit igenom vår gind trots att den varit stängd, men idag va det stopp för det för hon kom bara igenom med huvudet inte med kroppen, men skam den som ger sig.....hon va väl nöjd med hon delvis kom igenom!

Kommentarer
Postat av: Marie

Folk i stan åker ut på landet när det är vackert väder..& du gör tvärtom:))

Söt är han i sina boxerkallingar<3



Svea ser ut som: det har ju gått innan, vad är det som är fel?<3<3<3 Ska hon ha så stora lurar....?;)

2011-04-03 @ 01:15:23
URL: http://jagochjyckarna.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla

Malte, Signe & Svea är något av det sötaste jag sett =)

Jag håller med ovan talare, vad gör du i stan när det är såååå fint väder?

Kram

Ps. roligt att du uppdaterar bloggen i ett nu :)

2011-04-03 @ 08:05:23
URL: http://cammiesen.blogg.se/
Postat av: Theres

Det är faktiskt lite skönt att lämna skogen en stund, för sen är det så HIMLA skönt att lämna stan för att åka tillbaka till underbara skogen!



Marie: Ja, hon satt och funderade läääänge varför hon inte kom igenom, med huvudet på ena sidan och kroppen på andra sidan, och ja hon ska ha så stora öron så att hon kan höra mig bra! Har börjat fundera om det kanske är en gnutta fladdermus i henne oxå!

2011-04-03 @ 11:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0