Måndag

Idag är en stor dag pga av 2 saker.....Till att börja med så fyller far och Alexandra år idag, GRATTIS till er båda, jag hoppas ni får en underbara dag.
För det andra har jag nu idag påbörjat mitt nya lite sundare liv! Ja, jag har bestämt mig att nu får det vara nock, jag ska ner i vikt så är det bara, orkar inte vara så här stor längre +  att min värk är grym just nu säkert mycket pga att jag är så stor, så ska börja träna lite smått dels genom att försöka vara ute och gå så mycket fötterna tillåter och träna på crosstrainern jag fått av Dennis och Elle och sen tänkte jag faktiskt börja på ett gym, japp ni läste rätt! Känns som att det är ett måste för mig, så here we go.....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Wow, vad du låter motiverad! Blogga gärna om din träning och om hur det går. Skriva gärna i förväg i bloggen vad du har för mål per vecka så är det nog inte lika lätta att skippa ett pass när du har berättat för alla att du ska träna!

Glöm inte att vardagsmotionen är viktigast. Gå långa promenader flera ggr om dagen :-)

Lycka till!

Kramar

2010-10-25 @ 10:17:38
URL: http://cammiesen.blogg.se/
Postat av: Alex

Tack:)

2010-10-25 @ 12:29:42
Postat av: Theres

Camilla: Ska försöka nu ibörjan att inte sätta upp några mål för blir så besviken när jag inte klarar det, försöker gå flera gånger om dagen, men har så ont pga min värk att jag efter 15-20 har så ont att jag nästan lipar som ett barn, ska till reumatologen i nov. Nu är mitt mål enbart att försöka kunna träna, hitta nåt som passar, äta nyttigare och gå neråt på vågen, även om det kommer gå sakta så ska det ner!! Kram

2010-10-25 @ 12:33:16
Postat av: Camilla

15 min promenad är bättre än inget alls! Hoppas att du finner en träningsform som passar dig. Simning eller vattengympa kanske? Kram

2010-10-25 @ 15:07:14
URL: http://cammiesen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Viktis då???? Det var ju du som tvingade dit mig ;). Gå och simma hade väl varit bra. Är ju lite skonsammare för kroppen oxå.

Kramis

2010-10-25 @ 17:36:02
Postat av: Theres

Fia: Behöver göra mer än bara viktis, ska försöka lite själv på den biten. Simma är bra, men känns som att det tar för mycket tid när det är i staffanstorp, hade ju behövt göra det flera gånger i veckan.

2010-10-25 @ 21:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0