Söndag

Har faktiskt inte så mycket att skriva om idag. Nu i veckan har vi passat Mickes föräldras hund Kenzo några dagar, för dom skulle och shoppa loss i Ullared och det gick över förväntan, han va lugn och trygg här, inga problem alls.
Jag och mamma va på förinvigningen av XXL Lutz i onsdags, men shit va folk där va, inget skoj att gå där och vi hann inte gå igenom allt innan vi fick stå i kö 1 timme för att betala några få skit saker, men Micke och jag stack dit själva igår när Mickes föräldrar och systrar passade barnen och till min väldigt stora förvåning va där nästan inget folk alls när vi kom, jätte skönt. Blev några nya glass och lite annat smått och gott. Sen åkte vi hem och fickade med fam Carlsson.
Idag har jag och Sixten varit på hundpromenad i Skrylle med 6 andra hundar, det va jätte trevligt och Sixten tyckte det va skoj att få träffa lite hundar, han saknar ju fortfarande Sally tror jag. Och när vi kom hem därifrån blev det ett pass på crosstrainern, och ikväll blir det tjejmiddag hos Marie, trevligt ska det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0