Snyft...

-0,1 kg visade vågen imorse!! Känner mig inte alls glad, jag är på gymmet 3 dagar/vecka och tränar även på crosstrainern här hemma, och jag har dessutom gått med i Viktklubb.se för att se så jag äter rätt MEN ändå går jag inte ner och fattar inte varför! Känns riktigt deppigt för hade hoppas på mycket minus på vågen när jag började träna.
Ska försöka att inte deppa ihop och återgå till mina gamla dåliga vanor, för jag måste se det positiva jag känner mig piggar, orkar mer nu än innan och jag har inte fått så as ont av värken som jag trodde jag skulle få utan känns helt okej och det viktigaste av allt.....jag tycker att det är kul att gå dit och träna!
Har skickat ett mail till experterna på viktklubb så får se vad dom skriver tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Linda

Tja! De e ju musklerna som väger!

2010-11-22 @ 17:52:48
Postat av: Cammiesen

Jag säger samma sak som Linda! Mät dig istället :o)

Kram

2010-11-22 @ 21:48:37
URL: http://cammiesen.blogg.se/
Postat av: Theres

Camilla: Det har jag gjort men har inte hänt så mycket där iheller, men vi la om mitt program lite på gymmet ikväll.

2010-11-22 @ 22:32:50
Postat av: Bubba

Styrketräning påverkar inte fettförbränningen så mycket på kort sikt, men ger en ökad ämnesomsättning på lång sikt. När det gäller konditionsträning så bör du träna MINST en halvtimme i sträck för att det ska ge resultat. Kroppen bränner alltid en blandning av fett, kolhydrater och proteiner. Men det är först efter ungefär en halvtimme som kroppen prioriterar fett som energikälla.



Den självutnämnde experten önskar dig lycka till.

2010-12-02 @ 19:10:03
Postat av: Theres

Bubba: Tur jag har dig! Det blev bättre när jag la om träningen lite och jag kämpar som en oxe med konditionen, har nog hittat det som passar mig så jag kan köra så länge som möjligt utan att få ont son en apa. När kommer du ner och äter oss ur huset???

2010-12-03 @ 08:38:09
Postat av: Bubba

Jag siktar på nyår, din late karl vill ju inte hämta mig.. .

2010-12-09 @ 17:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0