Fredag

Då va det redan fredag. Ja, denna veckan har varit rätt så lugn. I onsdags hade jag föräldragruppen här och det va jätte trevligt. Igår fick jag en stund för att pyssla om mig själv när Malte va på dagis och mamma passade Signe så passade jag på att åka till Anna och göra vid håret, blev lite nya slingor och lite klipp.
Och idag fick jag äntligen min födelsedagspresent (dock lite sent) av Micke, min efterlängtade tatuering med barnens namn. Så här blev den.....såååååå nöjd, tack älskling (som dessutom ritade den)
Imorgon ska Micke på konsert i Köpenhamn (som han fick av mig i födelsedagspresent) med Robert, så Fia, jag och barnen ska leka lite. Men först på dagen får det bli en vända på gymmet!

Kommentarer
Postat av: faster jenny

hujeda maj vad fin tatuering!! ska bli kul o få se den live.gjorde det ont? var micael med? och hur mycket syrgas gick åt för att han inte skulle svimma?

2010-11-20 @ 16:49:59
Postat av: Theres

Tack! Är jätte nöjd med den, blev precis som jag ville. Visst kändes det lite, men kan inte säga att det direkt gjorde ont, sved mest. Micke va med och verkade faktiskt helt oberörd, dock hade han fullt upp med en väldigt bråkig Malte och en skrik hungrig Signe, med andra ord så hade han fullt upp!

2010-11-20 @ 22:07:52
Postat av: Pjanko

jättesnygg!!! har åxå barnens namn på handleden... fast en på varje handled!

2010-11-22 @ 09:12:52
URL: http://pjanko.blogg.se/
Postat av: Theres

Pjanko: Tack! Ohhh skulle vilja se dina oxå. Tänkte först att jag skulle ha en på varje handled, men gjorde så här istället.

2010-11-22 @ 11:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0