Familjen sjuk lever!

Ja, då har man återigen varit sjuk, både Micke och jag lyckades bli magsjuka och denna gången va det en envis rackare, men nu börjar det bli bättre, jag ska till jobb imorgon, men Micke får snällt stanna hemma en dag till då han inte är helt kry än.
I onsdags när Micke kom hem hade han en ny leksak till Malte, en tivoli bil!!! Gissa om lill killen blev glad, men helt ärligt vet jag inte vem som har roligast med den, Malte eller pappa!
I söndags fick vi för oss att vi skulle gå en sväng på Bonna marknaden i Staffanstorp, men det blev en väldigt snabb runda då både jag och Micke mådde skit, men Malte hann i alla fall åka sin första karusell med pappa och återigen vet jag inte vem som har roligast...
När vi kom hem från staffanstorp så kom grannen med en massa saker till Malte, dom hade rensat bort lite där hemma och han fick bla en lejonmatta som han bara är sååååå glad för, så fort hundarna närmar sig den kommer han skrikande och säger "Den är MIIIIIIN", så det blev en bra dag för Malte i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Camilla

WOW,vad coolt!! Jag blir avvis!! Går den på batteri?!

Jag gillar starkt din annons "Romantiska Dubrovnik med Solresor" =D

Kramar Camilla

2010-05-12 @ 10:32:39
Postat av: Bubba

Hur löste ni batteri kollen? Är det den eftermonterade mätaren som syns där på sidan? Och är den tillförlitlig? Eller har ni garderat er med ytterligare utrustning? Ett tips är att mecka dit en underhållsladdare som pluggas i när helst den inte används, blyackumulatorer trivs som bäst när de är fulladdade.

2010-05-14 @ 14:34:20
Postat av: Faster Jenny

Men malte är Ju

2010-05-14 @ 18:31:22
Postat av: Faster Jenny

...tack, om jag kanske kunde få skriva klart... Jo! malte är ju VÄRLDENS goaste unge, han har så mycket för sig nu och börjar snabbt bli stor. faster hänger inte med...gubbakepsen kan man kanske dock skippa... den lilla bilen skulle ju jag få kunna låna när jag ska på hemmastädningar i Höllviken med omnejd?

2010-05-14 @ 18:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0