Va tiden springer iväg.....

Oj va tiden springer iväg nu. Malte har redan hunnit va sin första inskolningsvecka på dagis och det har gått jätte bra, Micke har varit med honom hela tiden denna veckan och dom har gjort en massa nya roliga saker som tex sjunga, rythmik, målat, varit ute och gungat och en massa andra roliga saker och han verkar tycka det är jätte roligt. Nästa vecka är det min tur att ha inskolningen med honom, men tanken är då att jag bara ska lämna honom och hämta honom några timmar senare om allt går bra, ska bli spännande och se hur det går, men tror att det kommer att gå jätte bra. Lite bilder från hans första vecka.
Igår va vi alla 3 och klippte oss hos Anna och när Micke och Malte var klara åkte dom hem till Anders och Melker och lekte lite och när Anna va klar med mig så körde vi och hämtade mat på Svea och åkte till Fjärdingslöv och åt, dock hade Malte 30 min innan vi kom blivit akut förkyld och rosslade mer än en som rökt konstant i 80 år, blev lite nervös ett tag, men han va på gott humör och hade ingen feber och i morse lät han bättre, dock hade han fått lite feber och näsa rinner som en öppen kran, men han är på rätt gott humör.
På måndag börjar Micke jobba igen efter sin pappaledighet, känns lite tråkigt att inte få komma hem till städat hus och maten på bordet längre.

Kommentarer
Postat av: Alex

Fasters Hjärtegull<3

2010-01-18 @ 19:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0