Måndag

Jaha, återigen en ny vecka, jag fattar verkligen inte hur fort tiden kan gå.....herregud Malte är över 2 år och Signe blir 4 månader om 2 dagar, otroligt! Vår nya rutin här hemma har blivit att stiga upp runt 5 tiden på morgonen, helt ljuvligt.....NOT! Signe har fått för sig att man ska vakna så tidigt och jag får egentligen inte klaga för hon är så otroligt enkel för övrigt och hon vaknar med ett leende på läpparna och snackar för full hals, MEN sömn är inget man får i överflöd nu för tiden, men detta lär väl inte hålla på i evigheter och sen när dom blir tonåringar kommer man väl gnälla över att man inte får upp dom innan middagstid.
I helgen har det inte hänt så super mycket här, dock började helgen bra med att otroligt duktiga Jay vann IDOL, men vem skulle annars göra det, han är ju BÄST!!
Nu har vi även börjat med lite smakportioner till Signe, hon fattar inte riktigt vad hon ska göra med maten, men det kommer nog snart, hon verkar i alla fall tycka om det och jag hoppas verkligen hon är gladare för mat än va Malte varit. Men helt underbart med mat ÖVERALLT.......
Idag ska vi äntligen få hämta vår nya bil....kul!! Och på söndag så får Linda ta över vår älskade volvo, den kommer jag faktiskt att sakna, det har varit en bra bil....men ska bli skoj med helt ny bil.
Efter att vi hämtat bilen blir jag gräsänka.....
....Micke ska jobba borta hela veckan, mindre skoj, men vill hellre att han ska kunna vara hemma mellandagarna, vilket han inte kan annars. Vi kommer alla 4 sakna honom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0