God fortsättning

God fortsättning! ja, då har det varit jul också!!! Vi hade en mysig julafton här hemma, dock var det lite sjukstuga här. Agne mådde inte alls bra, va förkyld och hade feber så han satt mest under en filt i soffan hela dagen, stackaren. Mamma va inte heller helt kry och Signe hade blivit dunder förkyld och hade lite feber, men vi hade det mysigt ändå. Hade massor med god mat och bara tog det lungt. Här va sjukt många julklappar hemma, och gissa vem som fick flest, INTE va det jag i alla fall......
Ni får själv gissa vilka som fick flest.....
Barne fick jätte mycket fint. Malte fick en hel del leksaker, men även en hel del fina kläder. Signe fick mest kläder, men även några leksaker bla sin första vagn av faster/gudmor Alexandra.
Men jag fick faktiskt också en hel del julklappar. Av Micke fick jag en super fin liten kamera, den stora system kameran är inte alltid så smidig att ta med sig om man ska hitta på nåt med barn eller hund, så nu har jag en lite sak som man lätt kan stoppa ner i fickan och ta med sig. Av Mickes föräldrar fick vi pengar som resulterade i ett Nintendo Wii, sån nu spelas det här för fullt. Vi har även beställt wii fit plus som jag ska träna med och guitar hero till Micke. Vi fick jätte fina tavlor av Jenny med super fina bilder på barnen, jag fick några presentkort.
Blev dock helt paff när Micke öppnade sin ena julklapp från mig och där låg en helt annan klocka i paketen än den jag köpt till honom!!! Jäkla puckade försäljare, så det blev in och byta den, men nu är den på plats, va tycks??
Vi hade ingen "riktig" tomte i år för Malte är inte så glad för masker, men vi hade 2 st tok tomtar här...
Så kort sammanfattat va julen 2010 en riktigt bra och mysig jul. Och Malte har fullt upp att kolla in alla nya leksaker...
Och Signe va söt i sina julklappar...

Kommentarer
Postat av: Pjanko

vad tråkigt att ni var sjuk över jul! men skönt att ni var så pass pigg att ni orkade fira iaf:) shit vilken snygg klocka!!! vart hardu hittat den om jag får fråga??!!

2010-12-29 @ 07:04:27
URL: http://pjanko.blogg.se/
Postat av: Theres

Klockan är köpt på Cervera.

2010-12-29 @ 15:58:53
Postat av: Anne-Li

Hej Therese!



Trevligt att man fick träffa dig ännu en gång på Ica igår men vi kanske snart ska ta och träffas någon annanstans ;)



Ni verkar ha haft en härlig jul och Gud vilken cool klocka! Blev sugen på en sådan jag med...



Gabriels blogg som vi pratade om hittar du på http://rutger2.blogg.se



Min fotoblogg finns på

http://anne-lisfoto.blogspot.com



Krama barnen och ha ett förträffligt nytt år!



2010-12-31 @ 09:05:39
URL: http://anne-lisfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0