Beautiful blogger award!

Häromdagen fick jag detta pris av Pjanko, vars blogg jag följer, TACK!
Detta inebär att jag ska berätta 7 saker om mej som ni som läser min blogg inte vet om mej! Men jag vet i fasiken om jag kan komma på 7 saker som folk inte redan vet om mig, men kan ju kanske göra ett försök...
1

Jag verkligen avskyr clowner, tack vare den underbara filmen DET!
2

Har spindelfobi, är det äckligaste djuret på planeten....
3

Innan vi fick Malte fick jag ett utomkvedshavandeskap och blev akut opererad, men resultatet av det blev Malte :)
4

Hatar att laga mat
5

Tycker det är rätt skoj att baka (läs... äta det jag bakat)
6

Drömmer ofta om att få bli fru Carlsson
7

Är extremt dålig på att städa....
Detta blev faktiskt lite lamt, men kunde faktiskt inte komma på nåt annat..........tråkigt värre!!
Nu måste jag skicka detta bloggpris vidare till 7 personer......men helt ärligt följer jag inte så många bloggar så ni får nöja er med 5 st
Alexandra
Camilla
Cilla
Pjanko
Sofi

Kommentarer
Postat av: Sofi

Ojoj ska försöka :) hihi är också rädd för spindlar och tycker om att baka (äta smeten) :)

Ska se vad jag kan klura fram :)

2010-12-13 @ 13:42:42
URL: http://Www.sofifrid.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jag gör det på lunchen, behöver ett par timmar på mig att fundera. Inte lätt! Kram

2010-12-14 @ 09:29:14
URL: http://cammiesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0