Torsdag.

Igår va vi på ultraljud igen och liten har växt jätte mycket så nu kan h*n komma ut precis när h*n vill, helst NU!! Va även på förhoppningsvis mitt sista besök hos BM idag och även idag såg allt bra ut, skönt. Så nu sitter jag här och dricker mitt hallonbladste som jag blivit tipsad om ev kan sätta igång en förlossning, men verkar inte hända så mycket, den kommer ju när den behagar komma.
Micke va ute i trädgården och pillade lite häromkvällen och då såg Malte det som ett perfekt tillfälle att utnyttja situationen lite, pappa låg ju på alla fyra, då måste man ju hoppa upp på ryggen.....
men Malte va även snäll och hjälpte till...
....skulle även hjälpa pappa att klippa gräset igår..
Släppte ut hundarna i trädgården för en stund sedan och Sixten brukar rätt snabbt komma in till en igen, men icke nu, så gick ut och hittade först inte honom, men hittade honom sen liggande uppe på dynboxen, det varmaste stället i hela Hemmestorps Eke och inte f*n ville hunden in fastän han va hur varm som helst, fick locka in honom med godis och nu ligger han här och flåsar, han är en galen hund som ÄLSKAR värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0