Nu börjas det gnälla....

.....på att jag så sällan uppdaterar min blogg, inga namn nämnda Alexandra, ops!
Nä, men får väl erkänna att jag är lite dålig på att skriva just nu, så det är okej att gnälla lite på mig.
Jaha och vad har hänt sen sist då? Inte så mycket!
Förra helgen fick äntligen både Micke och Malte pojk frisyrer igen, såg ju nästan ut som flickor så långhåriga dom blivit. Efter det följde vi med Anna hem och grillade för första gången i år, och det va sååååå gott. Och vi skulle ju även lämna Melkers 2-års present, han fyllde ju år 13 feb, men då va vi sjuka, tror ni inte att jag glömde den här hemma på disk bänken!! Kan man skylla på att man är gravid? Men det va i alla fall jätte skoj att träffa dom igen.
Tog några bilder på Malte på Annas salong, bilen vägrade han sitta i tills han va klippt sen gick det bra! Och han va tvungen att göra sig till också..
Han tyckte bara att det va sådär skoj att bli klippt och vi fick arga blicken ett par gånger.....
Förra fredagen när jag kom hem från jobb (har ju börjat arbetsträna 2 tim/dag nu, svarar dock bara i telefon, men skönt att komma hemifrån lite) hade Sally nog blivit lite uttråkad och tyckte väl att det va okej att tugga lite på tröskeln och på dörr karmen, mindre skoj att komma hem till!
Nä, nu får ni nöja er med detta tills nästa gång och då har vi förhoppningsvis hunnit en sväng till Ullared och gjort av med en massa pengar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0