Uppdatering

Jaha, ytterligare en ny vecka, JAG hinner inte med nu för tiden........

I helgen gjorde vi egentligen inte så jätte mycket. i lördags va vi en sväng i Ystad och lämnade in våra förlovningsringa, vi behövde båda två förstora dom, och nu fick vi äntligen tummarna ur röven! Efter det körde vi till Trelleborg och hämtade julgardinerna till storarummet för dom hade Jenny (Mickes syster) varit så snäll och lagt upp, tack Jenny dom blev super bra.
Sen på kvällen kom min pappa och hans fru Jane hit, det va jätte trevlig, men mest uppskattat blev det nog av Malte som gick runt med dom hela kvällen......

Igår skulle vi gå på julskyltningen i Veberöd, men gick bara där i typ 30 min sen fick vi åka hem igen för Malte va på sitt allra värsta humör någonsin och skrek för allt va han va värd, vet faktiskt inte varför han va som han va, men det gick bara inte att vara där, så vi åkte hem och åt lite jul mat, det tyckte vi all 3 om.

Micke hann måla lite i garaget, så nu är det bara golvet som ska läggas, får se när det blir!

Idag ska vi till en riktig barnläkare med Malte, har ju ett tag misstänkt att han har problem med sin mage, så ska bli spännande och höra vad dom säger. Och i eftermiddag ska ha få sin spruta mot svininfluensan, fast DET känns mindre skoj, men samtidigt tror jag att det bli det bästa, det va ett jätte svårt beslut att ta.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, jag var väl sådär nöjd. stack nålarna i fingrarna ett x-antal ggr så att syskrinet det trillade in i väggen...hur nu något sånt kan gå till?

2009-11-30 @ 18:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0