Insnöade....

Idag är vi fullkomligt insnöade här hemma, det är verkligen tvärstopp kommer inte 1 meter! Och den förbaskade plogbilen har fortfarande inte varit här. Inte så kul att behöva ringa till jobb och säga att man inte kan ta sig dit, och har verkligen kommit på att man inte kan ta sig fram på nåt sätt, går ju inga bussar här iheller. Micke och grannen va ute kl 6 imorse och skottade, men det va helt lönlöst, grannen körde fast direkt han försökte köra med bilen.......
Tanken va ju även att Dennis, Elle och mamma skull komma hit ikväll, men det skiter sig också. Micke försöker få ta i styrelsen, för detta är ju andra gången sen vi flyttade hit som jag inte kommer iväg till jobb, sist tog det 3 dagar innan dom kom hit och plogade.....vad gör man om det händer nåt här hemma med nån av oss??
Det positiva är att jag tycker att det är sååååå mysigt, men det kunde ju väntat till helgen då man är ledig.
Va ute en stund innan med Malte och hundarna, Malte blev bara förbanad för att han inte kunde gå i snön, men hundarna tyckte att det va skit roligt i snön.
Igår va jag på handortopeden i Landskrona, tog 2 timmar att köra hem för det va verkligen skit vägar och snor halt, i Januari ska jag operera min första hand för karpaltunnelsyndrom och blir då sjukskriven i 6 veckor och lyckas den handen opererar dom den andra också direkt, lite nervöst!!

Kommentarer
Postat av: Gissekatten

Vilka härliga bilder :-)

2009-12-18 @ 13:50:16
URL: http://gissekatten.blogg.se/
Postat av: Bubba

Jag håller med Böne, det här är ju ett utsökt tillfälle för micke att införskaffa lite coola leksaker ju http://www.flixxy.com/snow-vehicle-concept.htm

2009-12-18 @ 16:16:18
Postat av: Jenny

Gud så mysigt! jag vill oxå vara insnöad, buhu.förhoppningsvis ligger snön kvar till julafton och lite till, så att jag kan trycka ner micaels tryne i snön. hade varit kul! tills han ger igen...

2009-12-18 @ 21:11:20
Postat av: Micael

Har skottat ihop en hög enbart för dej. Och den snön e gul...

2009-12-19 @ 11:26:52
Postat av: Micael

Det kan även finnas lite spår av brunt.....

2009-12-19 @ 11:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0