Ingen bra början idag iheller.....

Jaha, då började dagen mindre bra igen...........vår data tvärdog imorse och tyvärr låg väldigt många av våra foto där!! Hoppas att vi kan få lite hjälp att få in dom på en extern hårddisk, annars blir jag väldigt ledsen, men hädanefter kommer jag vara jätte noga med att kopiera bilderna till en extern hårddisk!
Ja, så det va bara att bege sig iväg till Mediamarkt och efter lite övertalning från Mickes sida så åkte vi hem med en MacBook Pro, VÄLDIGT nytt för lilla mig!! Men Micke påstår att jag kommer att lära mig att förstå denna lilla datan snart, hoppas han har rätt för Mac ska vara bättre än Pc skitet enl Micke och Lelle.


Kommentarer
Postat av: Bubba

Bubba är an annan åsikt...

2009-12-07 @ 20:23:39
Postat av: Bubba

Men den behåller'n för sig själv då'n inte ens kan stava.

2009-12-07 @ 20:25:49
Postat av: Camilla

Hej!

Hur går det på jobbet? Det var längesedan du bloggade. Hoppas att allt är bra!

Kram Camilla

2009-12-14 @ 13:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0